reklama

Ohrozil teroristický útok v Tunisku aj ostatné dovolenkové destinácie?

Ako je v tej a tej krajine? Máme sa tam báť? Nebudú tam teroristi? Čo ak sa niečo stane? Postaráte sa o nás?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tieto a podobné otázky nám kladú zákazníci. Dovolím si povedať, že pri každej podpísanej zmluve, niekedy aj pri samotnej kalkulácii zájazdu.

Nie som Pán Boh, žiaľ, na 100% neviem odpovedať na tieto otázky. Koncom júna som sa zúčastnila týždňovej info-cesty do Tuniska, s cieľom podať čo najviac informácií našim klientom ohľadom tejto nádhernej krajiny. Na každom kruhovom objazde a hoteli boli ozbrojení policajti a pomaly sa mi zdalo, že kontrolujú všetko, čo sa hýbe. Bola by som dala ruku do ohňa, že tam nič nehrozí. A PREDSA! Ak sa niečo má stať, stane sa! Hocikedy, hocikde na svete. Dokonca aj doma v obývačke. Riadim sa tým, že osud je osud a vždy bude o krok pred nami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teroristický útok v Tunisku ovplyvnil kúpu všetkých zájazdov, ale okrem Tuniska najviac Egypt, Albánsko, Turecko.

To posledné momentálne nechápem. Turecko??? A prečo? Lebo vyšiel článok v jednom nemenovanom denníku a Turecko bolo označené ako nebezpečná krajina?! Neviem, či autor tohto článku bol niekedy v Turecku, ale asi ak by tam bol, nepísal by takéto bludy.

Denno-denne som v kontakte s Turkami, milujem tú krajinu, ochotu ľudí. Dovolím si povedať, že som sa tam nebála prejsť každý večer sama tak, ako sa niekedy bojím na Slovensku. Po pár mesiacoch bývania v Alanyi som si priniesla také neuveriteľné zážitky, že by som mohla napísať o nich asi 30 ďalších blogov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nechcem Vás presviedčať, že áno choďte do Turecka! Je to na každom z Nás, ktorú dovolenkovú destináciu si vyberie. Mne je len ľúto, ak sa turisti boja navštevovať tieto úžasné krajiny. Odporúčam si pozrieť film: „ Volám sa Khan a nie som terorista!“

Pripájam aj link, aby ste ho nemuseli hľadať, myslím že sa oplatí pozrieť:

https://www.youtube.com/watch?v=XAtPpjEZwC8

Ak sa sústredíme na to, kde sa môže niečo stať, pokojne môžeme ostať doma a prísť tak o krásne spomienky z dovoleniek, ktoré sú na nezaplatenie. Samozrejme, všade na svete číha zlo. Nedeľme ľudí na MOSLIMOV a NEMOSLIMOV, ale na DOBRÝCH a ZLÝCH!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mier!! :)

Alenka Juríková

Alenka Juríková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá baba, ktorá miluje cestovanie. V roku 2014 sa jej splnili 2 sny, kúpila si Ford Fiestu a založila si vlastnú cestovnú agentúru ALKA TRAVEL. Verí vo svoje sny a stále čaká na princa na bielom koni. Vlastne by už mohol prísť aj pešo ;-) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenécestovanie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu